Tuesday 17 July 2012

JADI FACILITATOR ??

Pagi sampai ke tengahari gelak memanjang dengan pengajar2 nie...
Ade saje dieorg nie nak kenakan aku..
Tapi biler dah petang aku kena jadi faci...
Dah la aku tak tahu menahu tentang program dieorg nie...
Tapi ada baiknya..
sebab dapat berkenalan dengan junior..
masing2 ingat aku nie pengajar tapi lupe2 nye aku nie senior..:))
Dapat jugak aku berkongsi pendapat dengan dieorg..
malam nie dieorg kena berlakon...
Aku bagilah dieorg idea...
Tapi best jugak dapat jadi senior...
bebas nk buat ape jewk...
Aku kena jage 2 group...
group erna & group pudin..
tp mase tue aku tak perasankan si pudin tue...
bile dah nak balik asrama bru aku perasan die..
slow nye mamat nie..
rasa macam ade fell jewk kat mamat nie..
xboleh2,,bahaya...
wait and see :)))

No comments:

Post a Comment